دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

Harpreet Brar، KL Rahul Shine As Punjab Kings Beat Royal Challengers Bangalore

۵ بازديد


                


       
KL Rahul نيم قرن باشكوه ديگري را جشن گرفت و هارپريت برار در يك پيروزي 34 بار در ليگ برتر هند براي پادشاهان پنجاب ، Royal Challengers Bangalore را شكنجه كرد.
(برجسته ترين ها | اسكوربورد | جدول نقطه | برنامه كامل)
كاپيتان راهول با درخشش 91 از 57 توپ جايگزين شيخار دوان به عنوان بهترين گلزن مسابقات شد و پس از گلزني ويرات كوهلي ، كينگ ها را به عدد 179-5 رساند.
كريس گيل نيز قبل از اينكه راهول و هارپريت در روز جمعه در ورزشگاه نارندرا مودي دير به ميدان بروند ، 46 توپ را سريع از بين برد.
RCB در پاسخ به حمله پادشاهان كه هيچ نتيجه اي نداد ، خيلي چيزها را واگذار كرد و كوهلي با 35 امتياز گلزني كرد ، زيرا در احمدآباد آنها فقط توانستند 145 بر 8 را جمع كنند.
آنها هرگز به تعقيب و گريز نرفتند و شش ويكت را براي 34 دوش از دست دادند ، در حالي كه هارپريت چرخنده يك بولينگ كولي را خراب كرد قبل از اينكه گلن ماكسول را از يك اردك طلايي از توپ بعدي با دو بند دور كند.

ابتدا ، دروازه و سپس ، سپاسگزاري از خود مرد!  ð ؟؟  ¤ ؟؟thisisbrar مطمئنا اين لحظه را با imVkohli!!  д ؟؟؟؟؟؟#VIVOIPL #PBKSvRCB pic.twitter.com/ovXmadbyKN
– IndianPremierLeague (IPL) 30 آوريل 2021
هارپريت تعداد فوق العاده 3-19 را ادعا كرد ، در حالي كه راوي بيشونوي ، نيشكار ، در يك پيروزي قدرتمند با نتيجه درخشان 2-17 كار را تمام كرد.
هارشال پاتل (31) و كايل جميسون (16 نفر به ميدان نرفتند) براي هشتمين دروازه 48 با هم تركيب شدند ، اما با صعود كينگز به جايگاه پنجم ، اين خسارت وارد شد و مقام سوم را براي شكست دوم به RCB فرستاد.


#RCB KL Rahul در سال 2019 اخراج خواهد شد. # سدادپونجاب #PunjabKings # IPL2021 #PBKSvRCB # سروانپنجاب pic.twitter.com/skc81fznpX
– پادشاهان پنجابي (PunjabKingsIPL) 30 آوريل 2021

RCB پاسخي براي راهول ندارد
كاپيتان پنجاب Rahul بايد بخواهد كه بتواند بيشتر در برابر RCB بازي كند ، زيرا آنها از سال 2019 نتوانسته اند او را بيرون بياورند.
پس از آنكه گيل 20 گل از جاميسون را زمين انداخت و در مرحله بعدي يوزوندرا چاهال را به مدت دو شش ضربه زد ، قبل از تحويل به دانيل سامس ، يك بار ديگر قدرت خود را بدست آورد و نيمه چهارم مسابقات را با 35 توپ بلند كرد.
هارشال ، بازيكن برجسته مسابقات ويكت ، 53 پيست از چهار پرنده خود بدون ويكت رفت – آخرين بازي كه 22 هزينه داشت ، چون راهول و هارپريت (25 به جاي 17) حذف شدند.

هارپ آهنگ را صدا مي كند
رايلي مرديت زود ضربه زد و كنده Devdut Padikal را برداشت قبل از اينكه پادشاهان به ميدان بيايند.
RCB در پايان بازي قدرت 36-1 جنگيد و پس از اينكه كوهلي از پيست هارپريت خارج شد اما يك عقب افتاد ، عقب افتاد.
هارپريت پس از تحريك ماكسول با هلو تحويلي كه او را ناگهاني كرد ، هت تريك كرد.  بازي تقريباً تمام شده بود كه همان بولر AB de Villiers را با يك پوشش اضافي از راهول بيرون كشيد و راجات پتيدار خيلي زود 31 بازي را دنبال كرد.


        براي روزنامه نگاري عميق ، عيني و مهمتر از همه متعادل ، براي عضويت در مجله Outlook اينجا را كليك كنيد




               
           

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.